تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر | عیارسنجی اوسمار تاریخ و ساعت بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر | تراکتور برای پرسپولیس بازی می‌کند! جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتور بازرسی هم به مسئله انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی ورود کرد؛ دست نگه دارید، غیرقانونی است! شکست استقلال مطهری را بیمه می کند حضور بیرو مقابل سپاهان قطعی شد نکونام باز هم علیه خطیر سپاهان آخرین شانس اوسمار برای سرمربی‌گری پرسپولیس؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بارسلونا و والنسیا| حضور در اروپا قطعی شد تعویض کاپیتان های پرسپولیس مقابل سپاهان خروج بردیا سعادت از لیست تیم ملی والیبال اوسمار روی بیرانوند ریسک می‌کند؟ تلاش کادر پزشکی استقلال برای رساندن سهرابیان به بازی با تراکتور قرارداد علیپور با ژیل ویسنته آخر فصل تمام می‌شود| احتمال بالای بازگشت به پرسپولیس سازمان لیگ مانع خرید کلی بلیت‌های پرسپولیس-سپاهان توسط بانک شهر سرنوشت اوسمار در دستان مورایس| لیگ را بدهد شانس ماندن ندارد تاریخ و ساعت بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا | در یک‌قدمی فینال قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انجام شد چه مبارک خبری بود ... اعلام نحوه واگذاری سهام پرسپولیس ترجیحی به پیشکسوتان لواندوفسکی: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود
سرخط خبرها

اوج حساسیت در لیگ یک| رقابت بادران و چهار مدعی برای رسیدن به لیگ برتر

  • کد خبر: ۷۳۲۸۳
  • ۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۲
اوج حساسیت در لیگ یک| رقابت بادران و چهار مدعی برای رسیدن به لیگ برتر
در فاصله ۲ هفته مانده به پایان لیگ دسته‌اول، ۵ تیم مدعی صعود به لیگ برتر هستند.

به گزارش شهرآرانیوز، نتایجی که در بازی‌های این هفته لیگ‌یک رقم خورد، رقابت بر سر صعود را از مربع مدعیان خارج کرد و حالا ۵ تیم شانس صعود دارند. تا قبل از شروع بازی‌های این هفته، هوادار و بادران، هر کدام ۵۴‌امتیاز داشتند و پیروزی در بازی‌های این هفته آن‌ها را پنجاه‌وهفت‌امتیازی می‌کرد، اما قشقایی در شیراز و فجرسپاسی در تهران، ۲ تیم صدر‌جدولی را بردند تا شرایط جدول دستخوش تغییر شود.

 

با این نتایج حالا فجرسپاسی با ۵۴‌امتیاز و تفاضل گل‌۱۴، صدرنشین است، هوادار با همین تعداد امتیاز و تفاضل گل‌۱۳ در رده دوم قرار دارد و بادران با ۵۴‌امتیاز و تفاضل گل‌۱۰، تیم سوم جدول است. پایین‌تر از این ۳ تیم، شاهین بوشهر با ۵۳ و مس کرمان با ۵۲‌امتیاز در رده‌های چهارم و پنجم جدول قرار دارند. فجرسپاسی با شاهین بوشهر در شیراز و هفته آخر هم با گل‌ریحان حذف‌شده در کرج بازی می‌کند.

 

فجرسپاسی اگر بوشهر را شکست بدهد، با توجه به تفاضل گل بهتر و بازی هفته آخرش شانس خوبی برای لیگ‌برتری‌شدن دارد. هوادار با مس در کرمان بازی دارد و در هفته پایانی هم میزبان شهرداری آستارا‌ست. بازی با مس برای هوادار حکم فینال را دارد. این تیم باید مس را ببرد و امیدوار باشد بازی شیرازی‌ها و بوشهری‌ها مساوی به پایان برسد تا دوباره صدر جدول را پس بگیرد. هوادار اگر هر ۲ بازی آخرش را ببرد، بدون، اما و‌اگر لیگ‌برتری است. بادران با رایکا در تهران و ملوان در انزلی بازی می‌کند و وضعیتش از ۲ تیم دیگر بهتر است و اگر هر ۶‌امتیاز را بگیرد، به احتمال زیاد صعود خواهد کرد.


شاهین بوشهر با فجرسپاسی در شیراز و استقلال ملاثانی در بوشهر بازی دارد. شاهین اگر فجرسپاسی را ببرد، پنجاه‌وشش‌امتیازی می‌شود و فقط کافی است یکی از ۲ تیم بادران و هوادار نیز امتیاز از دست بدهند تا آن‌ها بازگشت به لیگ برتر را جشن بگیرند.
مس کرمان با هوادار در خانه و با استقلال خوزستان در اهواز بازی دارد. مس باید هر ۲ بازی را ببرد و پنجاه‌وهشت امتیازی شود و منتظر لغزش تیم‌های بالاتر از خود بماند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->